Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, BDAR
(angl. GDPR)

Logo

eTwinning - tai bendruomenė Europos mokykloms

Logo

STEP – tai įvairaus amžiaus vaikų tėvams skirta programa

Logo

...

PARAMA  

   

Kontaktai ir adresai  

   

Nuo 2012 12 12  

9137365
Šiandien
Vakar
Šią savaitę
Praeitą savaitę
Šį mėnesį
Praeitą mėnesį
Viso
95
444
1188
5442630
9049
15043
9137365

Your IP: 172.31.28.20
2019-03-26 02:46
   

2019 m. kovo 27 d. 10:00 — 19 val. neišeidamas iš namų atsakyk į klausimus, sužinok savo ekonomikos žinių lygį, užpildyk spragas ir laimėk prizų! Pirmą kartą organizuojamas Nacionalinis ekonomikos egzaminas skirtas visiems: ir dešimtokui, ir programuotojui, ir bankininkui. 

Egzamino klausimai apims svarbiausias ekonomikos temas: pagrindinius principus, asmeninius finansus, verslumą, ekonominę politiką, tarptautines rinkas. Klausimai kvies mąstyti, o ne prisiminti faktus ar apibrėžimus.

Dalyviai varžysis trijose kategorijose: ekonomiškai raštingiausias moksleivis, studentas ir pilietis. Geriausieji laimės piniginius prizus – po 500 Eur.

Prie egzamino taip pat gali prisidėti ir mokyklos. Daugiausiai dalyvių pritraukusi mokykla bus apdovanota papildomais prizais – vadovėliais „Ekonomika per 31 valandą“.

Mokytojai, dėstytojai, moksleiviai, studentai ir kiti aktyvūs piliečiai gali tapti iniciatyvos ambasadoriais ir padėti egzaminą organizuoti jų mokymo įstaigoje, darbovietėje ar mieste.




Į Garliavos J.Lukšos gimnaziją Kovo 19 d. rinkosi žodžio, muzikos kūrėjai, atlikėjai iš  Kauno  ugdymo įstaigų bei kūrybinių centrų : Kaišiadorių, Raseinių mokyklų. Gimnazijoje vyko Lietuvos mokinių dainuojamosios poezijos Kauno regiono festivalis - konkursas, kurio pagrindinis tikslas – ugdyti mokinių meno ir kūrybos poreikį, populiarinti dainuojamosios poezijos žanrą, integruoti žodį ir muziką, skatinti moksleivių domėjimąsi lietuvių ir pasaulio poezija.

Sveikiname moksleives : III B kl. Antaniną Macelytę ir 8 C Andrėją Marcinkevičiūtę !!!

(E.Zdanienė, I.Ivoškienė)


Padėkos >>


Edukacinio  konkurso OLYMPIS 2018 metų rudens sesijoje dalyvavo 169 mūsų mokyklos pradinukai. Medaliais apdovanoti 47 mokiniai, iš jų  devyni mokiniai gavo net po du medalius.

Mokiniams įteiktos 23 padėkos, įteikti 298 pirmojo  laipsnio , 67  antrojo laipsnio  ir 34 trečiojo laipsnio diplomai.

2018 metų rudens sesijos dalyviams labai patiko  konkursas ir daugelis jų jau ruošiasi 2019-ųjų pavasario sesijai! Linkime jiems sėkmės!




7-9 klasių mokiniai pasaulinio masto projekte

Sausio 14- kovo 11 dienomis kai kurie 7d,e,8d,9a,9b,9c,9d,9e klasių mokiniai kartu su anglų k. mokytoja Edita Brazauskiene dalyvavo pasaulinio masto STEM projekte "Innovate Your Dreams 2019" (Susikurk ateitį iš svajonių 2019). Projekto metu mokiniai praturtino savo anglų k. žodyną bei akiratį, atliko įvairias  kūrybines užduotis, kūrė ateities profesijas, sprendė kaip sumažinti vandens užterštumą Lietuvoje bei visame pasaulyje, susipažino su JT Darnaus vystymosi tikslais, lygino praeities, dabarties ir net ateities atradimus, sukaupė žinias apie įvairius energijos šaltinius.

Smagu, kad viso projekto metu buvo skatinamas mokinių bendravimas, bendradarbiavimas, kritinis mąstymas, inovatyvumas bei kūrybiškumas. Visi liko patenkinti savo darbo rezultatais.

Kai kurių projekto dalyvių mintys:

Tautvydas Lukas Aušra (8d): Nusprendžiau dalyvauti projekte, nes aprašymas sudomino ir norėjau pažiūrėti kas čia per projektas. Kuo tau projektas buvo naudingas? Pradėjau geriau dirbti grupėje, o ne vienas viską daryti, sužinojau daugiau apie neurochirurgiją, genekologiją. Šis projektas man patiko, nes galėjau domėtis temomis apie kurias net nepagalvojau ir galėjau mažiau laiko leisti veltui. Labai rekomenduoju kitiems dalyvauti.

Gabrielė Linaburgytė (9d): Pasirinkau dalyvauti, nes norėjau išbandyti kažką naujo, ir žinojau kad gausiu sertifikatą, kuris padės įstoto į norimą universitetą. Kuo tau projektas buvo naudingas? Padėjo atrasti save naujose srityse, būsimoje profesijoje. Patiko kad reikėjo mąstyti originaliai, nestandartiškai. Nepatiko, kad buvo mažai duota laiko ir ne visi dirbo produktyviai. Manau kad rekomenduočiau kitiems sudalyvauti projekte, nes tai nestandartinis, įdomus projektas.

Kornelija Keteriūtė (9d): Susidomėjau projektu dėl ilgos jo trukmės ir sertifikato. Jis man padėjo sužinoti apie švarų elektros gavimą, praplėtė akiratį apie taršą. Išmokau geriau dėstyti mintis. Patiko tai, kad galėjau reikšti savo nuomonę ir bendrauti su kitų klasių mokiniais. Nepatiko tai, kad kai kurie dalyviai visai nedirbo ir nepadėjo kai reikėjo. Rekomenduočiau dalyvauti, jei tikrai  nusiteikę dirbti ir mėgsta diskutuoti ir reikšti nuomonę.



Pirmąją pavasario dieną 3b klasės pradinukai kartu su savo klasės mokytoja R.Labanauskiene bei anglų kalbos mokytojomis L.Baroniene ir V.Mikšyte, tarptautinio eTwinnnig projekto „Atrandant naują salą“ ( angl. “Discovering A New Island“) dalyviai, dalyvavo integruotoje pamokoje-vebinare,  skirtoje saugesnio interneto savaitės apibendrinimui. Vebinare taip pat dalyvavo  Kėdainių lopšelio darželio „Pasaka“ darželinukai su savo auklėtojomis ir projekto partneriai penktokai iš Čekijos bei jų mokytoja Lucia.

Pamokos-vebinaro metu pakartojome pagrindines saugaus elgesio taisykles naudojantis internetu, kompiuteriu, telefonu; žaidėme, pristatėme vieni kitiems užbaigtus kolektyvinio  rankų darbo skirtukus knygoms ( pusė to paties skirtuko pagaminta Lietuvoje, kita pusė- Čekijoje), dainavome ir klausėmės vieni kitų dainų. O pamokos pabaigoje daug emocijų išliejome dalyvaudami viktorinoje naudojant KAHOOT programėlę.



   
© Kauno Jono Pauliaus II gimnazija. Atnaujinta: 2015-12-12